Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

marți, 15 septembrie 2015

Trupa Ad-Hoc la Zilele orasului

Printre cei care au sustinut concerte  in Targoviste,  a fost o trupa de care nu am auzit pana acum dar care mi-a placut. Este vorba de trupa Ad-Hoc.  Baietii astia canta muzica medievala. Daca sunteti curiosi gasiti aici prezentarea trupei. Eu va arat doar cum am reusit sa-i surprind. Din pacate am ajuns cam la sfarsitul concertului. I-am auzit din casa si pana m-am echipat si am ajuns in Piata Mihai Viteazul, ei erau spre final.
Am preferat fotografiile alb negru.









Pentru rubrica melomanilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)