Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

miercuri, 24 iunie 2015

Ziua universala a iei

N-am imbracat ie azi din simplul motiv ca nu am una! Am hotarat insa ca in cel mai scurt timp sa devin posesoarea uneia. Si nu orice fel de ie ci una pe care o sa mi-o fac singura!! Mama m-a invatat sa fac ii cu altita,  cand eram copil. Si cum am suficient timp voi incepe sa cos. :)
Se pare insa ca nu prea este cunoscuta aceasta sarbatoare a iei, sau ca sunt multi carora nu le pasa. Sau poate, ca si mine, doamnele nu poseda o ie. Azi , timp de mai bine de o ora in care am stat in parc , am zarit o singura doamna care purta frumoasa bluza romaneasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)