Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

luni, 28 aprilie 2014

Ramas bun Targoviste- continuare

Asa cum spuneam, am ajuns cu bine la sol. Mai greu a fost s-o recuperez pe Maya. Am asteptat mai mult de o ora pana cand , in sfarsit , un lucrator din aeroport a aparut pe usa unui lift cu cusca in care sa afla Maya . De cusca atarna o sfoara groasa cu care probabil fusese fixata  ca sa nu se deplaseze in timpul zborului . M-am chinuit putin s-o desfac. In sfarsit ce-a fost a fost, important este ca Maya era teafara desi foarte speriata. Cred ca pastila administrata la imbarcare si-a facut efectul.
Din aeroport am plecat impreuna cu Sarmis , la ora 18.30. Drumul a durat mai mult de patru ore din cauza traficului aglomerat. Va invit sa descoperiti traseul impreuna cu mine. Fotografiile sunt facute din masina asa ca nu sunt de cea mai buna calitate . Dar nu asta este foarte important. Ce m-a impresionat cel mai mult pe tot traseul era zona verde aflata de o parte si alta a autostrazii cat si faptul ca era foarte luminata. din 50 in 50 de metri era cate un ....bec .










 Vaccile belgiene! :)



 Cam aici m-am oprit cu fotografiile , pentru ca deja era noapte si viteza masinii mare asa ca nu mai puteam obtine fotografii cat de cat acceptabile . 
In sfarsit am ajuns acasa la fiul meu la ora 22 .30 . A fost o zi lunga dar a meritat efortul! Dupa doi ani mi-am revazut cealalta parte a familiei.

2 comentarii:

  1. Ma bucur pentru tine, iti doresc multa voie buna alaturi de familia ta. Imaginile sunt destul de reusite chiar si din viteza.

    RăspundețiȘtergere
  2. A,zi ai plecat de acasa de n-ai raspuns ieri cand te strigam la geam(glumesc,am trecut pe langa blocul tau).Vacanta placuta!Te asteptam cu poze si amintiri frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)