Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 7 septembrie 2013

ZILELE CETATII


Zilele astea Targovistea e in sarbatoare. Multa aglomeratie in parcuri spre disperarea Mayei. Oamenii "rai" i-au invadat teritoriul. Mult zgomot de la spectacolele sustinute in apropiere . Este primul an cand ies din casa cu aceasta ocazie desi locuiesc in Targoviste de 30 de ani. Azi am fost in si in Chindia si la Mitropolie cu cele doua partenere  Elena si Maya . La intrarea in parc ne intampina o " roata " cu lanturi :) care imi aminteste de copilarie si ....miros de mici  si peste .
















Un clown  care mi-a permis sa-i fac o fotografie si care oferea baloane copiilor 

















Noi ne-am facut traseul obisnuit .....ture in jurul lacului si ne-am distrat facand poze !

 Elena!
















Cele  mai tarisi amuzante poze.....umbre pe asfalt :) 

O panorama cu Manastirea Dealu

Multa lume dar noi ne-am facut traseul si apoi am mers la Mitropolie . Dar despre asta maine.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)