Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

vineri, 13 decembrie 2013

Provocare la un ...simultan

In ultima vreme am tot auzit de provocari . E  trecut de miezul noptii si  cum o cafea bauta la un moment nepotrivit nu ma lasa sa dorm acept provocarea. Nu stiu cat va dura , si nu stiu daca voi avea  oponenti .
Aveti nevoie de un set de piese de sah.
O tabla de sah 
Un carnetel pe care sa va notati mutarea ! 
Nu trebuie ceas . Eu am asezat tabla si ceasul ca la concurs! :) 
Prima mutare imi apartine!:) 
d4!

Sper ca cel putin CAMPIONUL sa raspunda la mutare.
Daca sunt amatori nu ma deranjeaza un simultan!:)))
Ganditi-va la mutare !
linking to Share the Joy!

2 comentarii:

  1. :))
    modestia nu îl lasă!
    așa cred, cel puțin!
    așa. din curiozitate, cine e CAMPIONUL?
    ******
    Frumoasă idee, pe bune!
    Uite, de sărbători îmi cumpăr o tablă de șah și facem un campionat!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)