Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 24 august 2013

PLIMBARE PE" FALEZA " IALOMITEI


 Inca de ieri am hotarat cu Elena sa facem plimbarea de azi  pe faleza Ialomitei ca sa vedem cascadele. Echipate corespunzator am plecat de dimineata cu Maya in lesa . Dupa ce am iscat o harmalaie de nedescris printre cainii din curtile aflate in drumul nostru, am ajuns pe Ialomita .
Am coborat pe faleza care este total neantretinuta. Sunt acolo doua locuri de joaca pentru copii care nu cred ca au fost vizitate vreodata de vreun copil . Distanta de oras este foarte mare si nimeni nu-si poate parcurge atata distanta cu un copil mic. Dar probabil trebuiau cheltuiti niste bani . Erau si o gramada de banci pline de praf si cosuri de gunoi la fiecare a doua sau a treia banca! :) Mai dese decat in Parcul Mitropoliei. Pe malul raului erau cativa pescari care incercau sa prinda ....vreo broasca probabil , pentru ca nu stiu ce sanse aveau sa prinda peste.
A fost o ocazie buna sa fac cateva fotografii! Cateva cu vegetatia de pe mal.



Pajistea este folosita ca loc de hrana a cailor!


Si cateva poze cu raul Ialomita



Pescari pe rau


Raul in zona cascadelor


Casele din apropiere si podul se oglindesc in apele raului care este linistit inainte de cascade!



Si aici partenerele de excursie! Elena si Maya
 Elena admira peisajul :)

Si in sfarsit semnatara acestui blog

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)