Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

duminică, 25 august 2013

FOTOGRAFII MACRO? SPER CA DA!

 Ieri am descoperit cum se fac fotografiile macro si azi am experimentat. Nu stiu cat sunt de reusite dar mie imi plac . Nu dispun de aparatura performanta dar am incercat sa fac acest tip de fotografii cu noul meu aparat de fotografiat . Zona de " atac" Parcul Chindia ! :) . Partener: Maya . Ne-am inarmat cu aparatul de fotografiat si cu rabdare si am plecat in parc . In drum spre parc am facut cateva fotografii in zona primariei . Dupa ploaia de aseara trandafirii erau plini de apa . Asa ca am fixat aparatul pe functia macro si am facut cateva poze . Priviti ce a iesit! :)
Picaturi de apa pe frunze.
Daca priviti cu atentie pe spatele frunzei din dreapta imaginii de mai jos e o insecta mica pe care n-am vazut-o cand am facut fotografia! :)  iar in picaturile de apa se reflecta cerul cam innorat ce-i drept. 



Cam atat din zona primariei . Am mai multe dar mai las pe alta data.
Albinele la lucru!
La intoarcere acasa am fotografiat fructele unui arbust care habar nu am cum se numeste . Dar arata bine in poza.
                                        


si o maceasa!

























Sper ca v-au placut! Daca da ...lasati un semn!
Restul in alta zi.
Ozi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)