Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

vineri, 4 septembrie 2015

Poveste din Targ!

Am fost o biata trecere de pietoni de pe strada Poet Alexandrescu, la coltul blocului E8. Am imbatranit ascultand povestile celor care ma traversau. Pana la inceputul acestei saptamani cand,  un cap patrat  a hotarat ca nu mai am niciun rost aici. Sunt mai utila daca ma mut cativa metri mai  spre Primarie.  Apoi a venit altul si m-a vopsit in gri. Dar stiti ceva? Eu nu ma dau batuta. Atatia  ani cat am functionat, am fost vopsita , aranjata ca sa fiu observata de la distanta. Credeti voi ca pot fi indepartata cu usurinta doar printr-un strat. Nuuu!   Eu ma tin tare pe pozitie. Acum viata mea e mai amuzanta. Trec de-a valma peste mine, in acelasi timp si masinile si pietonii. Hi, hi, hi ! Ce ma amuz! Si unii si altii devin furiosi cand se intalnesc in acelasi punct!  Nu ma voi mai amuza insa daca voi fi colorata in rosu de sangele unui pieton!


Povestea 2
 Sunt o biata trecere de pietoni de pe strada Poet Alexandrescu. Viata mea a fost extrem de scurta. M-am bucurat foarte mult cand "m-am nascut". Mi-a trecut repede entuziasmul. Dupa doua zile m-au omorat  si au hotarat ca locul meu ne este aici. 

                             

Ce nu s-a inteles? Au gresit locul. Eu trebuia sa ma nasc in fata farmaciei, adica 2- 3 metri mai in sus! Nu va e clar?  Pai nu trebuie sa ajut eu la cresterea vanzarilor? Ziceti si voi! Exista un scop mai nobil dacat asta? 
Hellooooooooooooo, domn' primar! Cand ii veti consulta si pe cetatenii afectati de deciziile pe care le luati? Suntem multi care nu ne bucuram de aceasta schimbare. Trecerea asta de pietoni a fost aici inca inainte de a te naste domnia ta! Care a fost interesul? La siguranta noastra v-ati gandit? 
Inca nu am poza cu ce-a de-a treia locatie dar voi reveni cu una. Garantaz insa ca ati obtinut un record! Ati dispus mutarea trecerii de pietoni de doua ori intr-o saptamana. Nu mai aveati pe ce cheltui banii decat pe vopseaua de marcaj? 
Va rog refaceti vechea trecere de pietoni! 

2 comentarii:

  1. Aţi prezentat cu mult umor situaţia, care de fapt este tare enervantă. După ce oamenii trec printr-un loc ani de zile, vine un "dăştept" şi schimbă totul, iar oamenii se trezesc că trebuie să traverseze pe aiurea. Mi-am amintit de nişte şugubeţi din România care s-au dus noaptea şi au vopsit la loc trecerea! Aşa ar trebui făcut şi aici. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trecerea a fost schimbata, din cate am iteles din " folclor" la dorinta patronului unei farmacii aflata in apropiere, care ar fi, din cate spune gura lumii, consilier in cadrul Primariei. Asta am auzit-o din gura unui agent de circulatie care mi-a zis cam asa: " A fosto prostie, doamna! Au schimbat-o pentru asta de la farmacie!" Ce mai poti zice? Puterea e de partea lor. Cetateanul e si el un oarecare.

      Ștergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)