Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

luni, 13 ianuarie 2014

Descopera Targovistea cu mine

Cineva , nu dau nume, mi-a "sugerat" ca numele blogului nu se prea potriveste cu ceea ce postez eu. Si de ce ma rog nu se potriveste? Descopera Targovistea cu mine e un blog personal nu un blog de recomandat obiective turistice. Pentru asta sunt site-uri specializate s-o faca . Eu postez aici, ceea ce vad eu in fiecare zi  in Targoviste . Nu ceea ce vor altii sa vada ! Si daca spatiul meu de manevra e limitat, asta e. Toate fotografiile pe care le postez sunt facute de mine  in ziua in care le postez ( cu mici exceptii  cand fac fotografiile noaptea si nu am chef sa le postez in ziua respectiva ). Exista cer, luna , copaci , cladiri( fie ele istorice sau doar cladiri obisnuite), pasari , animalute de pe strada ... si tot ce poate exista pe lumea asta , si in  Targoviste . Si eu le vad exact asa cum vi le prezint si voua.  In alta ordine de idei , blogul nu e un blog de fotografie pentru ca eu nu sunt fotograf . Eu am fost , si sunt inca, desi nu mai profezez din motive obiective , (pe care la un moment dat poate o sa le spun) un " amarat " de inginer chimist care iubeste fotografia si incearca sa faca treaba cat mai buna, asa cum am  facut-o si ca inginer. Pentru ca spre disperarea unora , am fost un inginer bun ( nu e lauda  dar sunt furioasa acum) . Gata ...mi-a trecut! :)
Deci, dragii mei vizitatori tacuti , sau mai putin tacuti,  va multumesc pentru comentariile pe care le lasati aici sau pe care le ganditi, dar nu le scrieti ( stiu ca exista si din acestia pentru ca si eu vizitez multe bloguri fara sa-mi fac simtita prezenta) , si va invit sa vedeti si sa descoperiti Targovistea asa cum o vad eu zilnic .
Astazi am vazut-o asa!
 In galben pal



....si in putin verde si rosu



 linking to Monday mellow Yellow , Ruby Tuesday Too

7 comentarii:

  1. good photos; thanks for sharing, happy you stopped by my blog, have a nice Tuesday

    much love...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am regasit!Ai reusit sa ma faci sa rad.Eu nu ma infurii la asemenea comentarii.Primeam si eu atatea indicatii de la cate unul, dar nu am raspuns si cu timpul s-a linistit.Sunt multi " destepti " pe-aici.Noi facem cum ne place si cum vrem noi.Nu stirbesti cu blogul imaginea orasului.Cui nu-i place sa nu se uite.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit draga mea concitadina! Asa gandesc si eu ! Cui nu-i place sa nu se uite ! Nu stirbesc imaginea orasului pentru ca eu prezint imaginea frumoasa a orasului ,nu pe ce urata(din pacate exista si o parte urata) !

      Ștergere
  3. aaaa, cooorect! tu ne arăți Târgoviștea TA, așa cum o simți...
    Mi-ar fi mai ușor să mă uit pe goggle maps, nu? dar acolo e fără căldură, fără traire!
    super poze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu arat Targovistea MEA ! Ai inteles perfect mesajul de azi! De obicei nu spun prea multe cuvinte . Nu pentru ca nu as putea sa umplu o pagina cu tot felul de prostioare . Prefer sa las fotografiile sa vorbeasca in locul meu . Pentru ca fotografiile arata cel mai bine starea mea de spirit din ziua respectiva.
      O seara minunata!

      Ștergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)