Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

luni, 4 ianuarie 2016

Orasul sub zapada

De ceva vreme am cam rarit plimbarile. Gerul m-a tinut in casa, sau comoditatea? Cred ca a doua varianta e valabila. Lipsa miscarii mi-a cam anchilozat spatele, asa ca azi am hotarat sa ma dezmortesc putin. Am facut o plimbare mai lunga si cateva poze  pe Calea Domneasca. Ninge! Ninge linistit in targ!







Our World Tuesday

8 comentarii:

  1. Lovely photos of a winter's evening.

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolutely gorgeous night snow shots!

    Wishing you a happy week ~ ^_^

    RăspundețiȘtergere
  3. Wonderful night shots! Lovely scenes.

    RăspundețiȘtergere
  4. oh wow your snowy nighttime images are so pretty Ileana.

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani! Vă doresc un An Nou bun și frumos, cu sănătate și numai bucurii!
    Frumoase poze. Orașul e minunat în veșminte proaspete de nea. Plimbări cât mai plăcute! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. I hope for snow here, beautiful pictures
    betsy

    RăspundețiȘtergere
  7. Hello, I am not one who like to walk in the cold. But, your winter scenes and night shots are lovely. Have a happy week!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)