Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 8 august 2015

Ziua internationala a pisicii - La multi ani Kitty!

 Stiu ca mama a vrut sa-mi spuna Missy, dar mie nu mi-a placut.
Timp de o saptamana, am incercat sa-i dau de inteles ca nu-mi place numele asta, ignorand-o de fircare data cand ma striga! :)   Acum doua zile, mi-a zis din intamplare  Kitty!  Am dat din codita, am scos un mieunat slab si m-am cuibarit in bratele ei! Asa am stiut eu sa-i arat ca-mi place mai mult numele Kitty!
Azi , de Ziua internationala  a pisicilor, mama mi-a spus  " La multi ani, Kitty! Sa ne traiesti multi ani!" Astept un tort, dar chiar daca nu vine eu sunt multumita ca am o casa in care sa locuiesc. Ma simt mai bine, simt dragostea celor din jur, am o identitate si cel mai important, am o buna prietena. Ce-as putea sa-mi doresc mai mult?
Impartim  cu placere mancarea si ne jucam  impreuna. Cine a zis ca pisicile si cainii nu se supotra? :) 



Si inca ceva, Elena zice ca sunt urata! Ziceti si voi? Sunt eu o pisica urata? Stiu ca sunt slaba, dar ma refac!:)
                  Cu drag, Kitty! 

Saturday's Critters

7 comentarii:

  1. E foarte, foarte scumpa! Inaltuta si delicata! Toate de bine si calde salutari!

    RăspundețiȘtergere
  2. It is so nice to see may and the cute kitty getting along so well. Cute photos. Thank you for linking up and sharing your post. Have a happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  3. So sweet! I love to see dogs and cats get along!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sweet! So nice to see kitties and pups get along. Happy Critter Day!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)