Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 2 mai 2015

Testoasele

Si-au facut aparitia in Lacul Cindia. Au profitat de vremea insorita de ieri si au facut "plaja". :) Din ce am reusit sa vad dimineata, cred ca este vorba de testoasa cu tample rosii.

 Bineinteles ca Maya a fost extrem de curioasa sa vada creatura care sta tolanita pe malul lacului.


Spre amuzamentul meu si al Elenei, care m-a insotit in plimbarea de dimineata, si pe care o auziti comentand  :) , broscuta ( dupa dimensiuni  parea un pui) , a fost total neimpresionata de prestatia Mayei.  
                               
Dupa amiaza m-am reintors in parc impreuna cu sotul meu. Daca dimineata am folosit pentru fotografii, mica mea compacta Samsung ST500 , dupa amiaza am venit inarmata cu DSLR-ul. Am reusit astfel sa facem cateva fotografii cu broscutele in apa. Si cum era perioada de imperechere... am surprins si momente  de tandrete intre ele!  :)


Cred ca e o alta specie de broaste, pentru ca aveau alta coloratura. Din pacate nu e domeniul meu si nu pot da detalii.

 In fotografia de mai jos il vedeti si pe "printul fermecat", impreuna cu puiul de testoasa. :)
Ultima fotografie este opera sotului meu , care a reusit un portret foarte dragut al testoasei cu tample rosii.

Inscriu postarea de azi la rubrica Saturday's Critters, gazduita de Eileen, careia ii multumesc.

6 comentarii:

  1. Hello Ileana, wonderful sighting of the turtles. It looks like one of our slider turtles I see hear.. And your Maya is so cute. Great critter post..Thank you for linking up and sharing your post.. Have a happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. we have the red-eared slider turtles here in our pond. maya was very excited. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. The turtles are so cute. Maya is so cute barking at the turtle. Have a great weekend.

    RăspundețiȘtergere
  4. The frog and the turtle...their families forbade it, but they were in love...
    ~

    RăspundețiȘtergere
  5. Great shots of the turtle! It has a beautiful pattern.

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)