Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

marți, 5 mai 2015

Ne faceti si noua o poza?

Mi s-a intamplat de multe ori, sa aud aceasta intrebare de cand aparatul de fotografiat ma insoteste pretudindeni ca si Maya.  Astazi am auzit din nou aceasta intrebare, de data asta adresata sotului meu, care isi exersa calitatile de fotograf ( s-a contaminat si el cu " microbul " fotografiei ca si mine!! :) ) incercand sa fotografieze o testoasa care se  afla tolanita pe malul lacului.
Baiat amabil, sotul meu a fost de acord sa le indeplineasca dorinta. El i-a fotografiat pe baieti, eu l-am fotografiat pe el si pe cei trei tineri cu mica mea compacta! :)  



 Dragi tineri, mie imi plac fotografiile alb negru! :) Sper sa va placa si voua!  Ultimele fotografii sunt facute cu Nikonul echipat cu obiectivul macro.
 Le-am promis ca voi pune fotografiile pe blog, si ma tin de cuvant.  Nu stiu daca ei vor ajunge sa le vada!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)