Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

marți, 17 martie 2015

Un oaspete de seama

E o placere sa mergi prin parc dimineata! Nu te deranjeaza nimeni! Poate doar ciripitul vesel de vrabiute, care te intampina de cum pasesti in parc. Sunt cativa copaci la intrare, unde se aude galagia cea mai mare! :)  De vazut, le vezi doar daca ai ochi buni pentru ca stau ascunse. Azi insa am descoperit un intreg cartier de "locuinte "! Vedeti si voi?
Dar nu despre vrabiute voiam sa vorbesc azi, ci de un oaspete de seama care si-a facut aparitia in parc! A fost pentru prima data cand am vazut-o de cand ma plimb eu prin parc. Poate o mai fi fost, dar eu n-am vazut-o. Era imbracata in haine de culoarea verde a primaverii! Cred ca ati ghicit ca este vorba de ghionoaia verde . N-a stat prea mult in zona. N-am mai zarit-o din ziua in care am reusit sa fac cateva fotografii.


3 comentarii:

  1. I like to see areas where birds may nest or find food and I always enjoy seeing or hearing the woodpeckers. This one is a very pretty bird...Michelle

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)