Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 25 octombrie 2014

O fotografie!

Am deschis paginile acestui blog in urma cu un an si doua luni. Motivul a fost unul singur. Primisem cadou o camera foto si am inceput pentru prima data in viata mea sa fac fotografii. Habar nu aveam de tehnica , compozitie, tipuri de fotografie etc. Habar nu aveam de diafragma, f/stop, ISO, etc. Aveam o camera care isi regla singura toate functiile rolul meu fiind doar acela de a incadra un subiect si de a apasa pe declansator. Nici acum nu stiu prea multe despre fotografie dar stiu ceva mai multe decat atunci. Nu sunt fotograf , nu fac bani din fotografie. Pentru mine fotografia a devenit o relaxare.  Cand esti pensionar , iar pensia iti ajunge doar sa te intretii , nu-ti poti permite sa faci cursuri de arta fotografica, asa ca incerci sa inveti singur. Si cum eu am fost si am ramas un autodidact, incerc sa invat. Buuuun! De ce spun toate astea? Pentru ca azi am fost suparata cand am gasit o fotografie de-a mea pe o pagina de Facebook. Nici asta nu m-ar fi deranjat foarte mult , pentru ca fotografia respectiva nu era o opera de arta. M-a deranjat ca nu mi s-a cerut acordul sa se foloseasca fotografia de vreme ce eu am scris ca fotografiile se pot folosi doar cu acceptul meu.  M-a deranjat ceea ce posesorul paginii respective a scris sub fotografie! ""Da-i si lu' baba un leu ... "   
Fotografia despre care este vorba .
 Batrana din fotografie nu era o cersetoare. Din cate mi-a spus atunci cand i-am facut fotografia, era bolnava. Dupa parerea mea cred ca plecase din spital . 
Stimate persoane care preluati fotografii ...preluati si povestea!! Nu inventati cersetori acolo unde nu sunt.  Stiu ca nu e o fotografie perfecta( are multe zone arse) dar este fotografia mea si mie imi aduce aminte de aceasta batrana simpatica cu niste ochi albastri patrunzatori, nu de o cersetoare. Povestea fotografiei o gasiti aici.

2 comentarii:

  1. Urat obiceiul de a lua cu japca ceea ce este al altuia. Unii cred ca pot face asta, caci internetul este al tuturor, dar nu-i asa. Chiar nu mai ma mir cand vad ca unele bloguri au activata o functie de protectie si nu poti copia nimic, nici poze si nici text. Si au dreptate!
    Impresionanta fotografia si povestea batranei!
    Sa aveti o duminica frumoasa! :-)

    PS. Sunt curios daca ati primit vreun raspuns de la "colectionarul" de poze... de la altii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am primit niciun raspuns si nu cred ca voi primi. Nu stiu cine este proprietarul paginii! S-a gandit probabil ca, fiind din Targoviste, poate folosi orice fotografie din Targoviste! :)
      O zi buna!

      Ștergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)