Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

joi, 23 octombrie 2014

Insirati se pierd in zare...

Ploua in Targ acum. A si fost emis "cod galben"de ploi pentru Dambovita. Dimineata a fost ceata deasa ,motiv pentru care am  dat o fuga pana in parc, cu toate ca Maya s-a impotrivit cat a putut. Intotdeauna mi-a placut sa ma plimb prin ceata. Bineinteles ca m-am inarmat cu aparatul  de fotografiat, care e aproape nelipsit din rucsac si am sperat sa nu ma apuce ploaia. Am avut noroc.
Intrarea in parc:

 In zona lacului atmosfera era superba. 






Dupa catva timp, ceata a inceput sa se ridice si au aparut si primele picaturi de ploaie. 
In ultimele fotografii vedeti salcia aflata pe malul lacului. In zilele se vara de aici admir asfintitul!:) Ei bine este si un fel de gard in apropiere, caruia nu i-am vazut niciodata rostul . Dar daca e aici , cu atat mai bine! Pot inscrie postarea la rubrica de joi, Good Fences, gazduita de Theresa!

A fost superb!

11 comentarii:

  1. love the soft fog! thanks, ileana, for sharing these!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase fotografii! Sunt întotdeauna spectaculoase, pe o vreme cu ceaţă deasă. Totul pare învăluit în mister.
    Vă doresc o seară frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Love these very atmospheric shots and wonderful reflections

    RăspundețiȘtergere
  4. Wonderful pictures. We don't see fog here much at all. Love the reflection shots.

    RăspundețiȘtergere
  5. super beautiful Ileana. so soft and magical.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pretty images, I always enjoy a foggy scene.. Enjoy your weekend ahead!

    RăspundețiȘtergere
  7. Very nice gates/fences. I like the fog and always find shots like these really pleasant to look at.

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)