Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 18 octombrie 2014

Curcubeul

Azi dimineata, cand m-am trezit , soarele intra voios pe fereastra dormitorului. Am vrut sa imortalizez momentul , dar aparatul era alta camera. Am mers sa-l iau si planul s-a schimbat. Privind pe fereastra, spre apus, am vazut dealurile din apropierea orasului scaldate in soarele diminetii, iar in fata lor se vedea, parca iesind din pamant, un curcubeu. Mi s-a parut ciudat, pentru ca afara nu ploua. Am montat teleobiectivul pentru a apropia imaginea si atunci m-am dumirit. Curcubeul era deasupra Termocentralei Doicesti! Deh! Ne trebuia si noua un pic de poluare pentru weekend.


 Mai jos vedeti surse de poluare de la termocentrala Doicesti.
SURSA fotografiilor care urmeaza.





6 comentarii:

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)