Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 19 iulie 2014

Lumea colorata a insectelor

Stiti cat de minunata e lumea insectelor? Eu nu am stiut pana nu mi-am propus sa le privesc mai de aproape. Am petrecut mai bine de o ora cautand insecte prin iarba. Si nu am regretat timpul pierdut. M-am bucurat ca am reusit sa gasesc cateva exemplare pe care nu le-am vazut pana acum si care pot fi zarite foarte greu cu ochiul liber  Din pacate nu stiu cum se numesc, si nu am avut vreme sa ma documentez.Voi incerca insa sa aflu si pe masura ce gasesc raspunsul, voi reveni cu completari . Nu de alta , dar mi-ar parea rau sa ramana la stadiul de anonimi :)
Incep cu doua furnicute care se aflau pe un  scai inflorit. Ati vazut un scai inflorit? E superb!
Red soldier bettle ( Rhagonycha fulva) i-am mai prezentat in alta ipostaza si intre timp le-am descoperit si numele . 


 Un gandacel superb care stralucea in lumina soarelui 

O albinuta atrasa de floarea aceluias ciulin!

 O  serie de alte insecte foarte mici care mi-au aparut in obiectiv ! :) 




 Si o musca foarte mica dar cu niste ochi imensi!
 Linking to:  Saturday's Critters gazduita de Eileen, Monday Mellow YellowMacro Monday 2, 

7 comentarii:

  1. Ileana, amazing macro shots.. The insects are wonderful.. Thank you for sharing your post with my critter party. Have a happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful shots of all the little critters!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase aceste vietati atat de mici, dar totusi au si ele rolul lor in natura. Insecta acea verde avea si o inimioara pe spate. Ce frumos! Ce face un aparat bun si un fotograf talentat!

    RăspundețiȘtergere
  4. These are fantastic macro shots of these crtters.

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow!!! Fantastic Macro pictures, Ileana♡♡♡ I wish I could take macro pics like yours p;)
    I hope you will have a wonderful new week.
    Sending you Lots of Love and Hugs from Japan, xoxo Miyako*

    RăspundețiȘtergere
  6. Wonderful shots of all these little characters. Amazing how beautiful ants can be in macro.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe fotografii! Este minunată lumea gâzelor şi gângăniilor. :-)

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)