Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

marți, 17 iunie 2014

Meloman pentru o zi

Mi-a luat ceva timp pana m-am hotarat daca sa particip sau nu astazi . Am aflat si eu ca si voi ceilalti despre Melly. Si desi nu o cunosteam ( i-am urmarit postarile mai putin de o jumatate de an,pentru ca eu sunt mai noua in zona asta) ..da, am plans pentru ea la modul cel mai sincer cand am ascultat ultima ei postare la rubrica melomanilor!Va propun si voua sa ascultati inca odata ce a ascultat Melly in acea zi.
Acum Melly asculta muzica ingerilor. Ramas bun Melly!


Mai multa muzica gasiti la SoriN, la rubrica  Meloman pentru o zi.

2 comentarii:

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)