Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

duminică, 29 iunie 2014

A iubi inseamna a darui, nu a face servicii!

"A iubi nu inseamna a face servicii!" A iubi inseamna a fi atent la nevoile celui de langa tine.
 Recunosc ca nu am privit  niciodata  un ajutor oferit persoanei de langa mine ca fiind un serviciu , ci mai degraba mi s-a parut o manifestare de dragoste. Am considerat ca daca mi-a cerut ajutorul , chiar a avut nevoie de ajutor, si pentru ca mi-a pasat de el, l-am ajutat.  ............................................................................................................................................................
Asa arata cerul azi in Saarburg . Asa ma simt si eu. 

Un comentariu:

  1. După nori şi furtună vine mereu soarele... O săptămână cât mai bună şi senină!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)