Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

joi, 1 mai 2014

1 May - Macii

La multi ani de ziua muncii! :)







 































Macii
Magda Isanos

Ardeau ca niste facle vii, in varf de firave tulpini. Isi inaltau razand zglobii obrazul rosu dintre spini. I-am adunat cu maini avare, am ratacit in seara blanda, umplandu-mi bratele de floare invapaiata si plapanda. Si m-am intors intr-un tarziu, departe cimpul ramanea, atat de singur si pustiu in urma mea. Dar cand acasa-am incercat sa-i strang intr-un aprins buchet, toti macii mei s-au scuturat ca niste lacrimi pe parchet.

Pentru cei carora  le  e dor de 1 May de altadata! :)


Linking to FFF, Floral Love,Today Flowers, 

9 comentarii:

  1. Ce frumos, maci de 1 mai! Eu am vazut maci de 1 mai doar in Grecia, prin 2009, m-au fascinat pentru ca erau pe malul marii si rosul lor facea o imagine superba cu albastrul marii. :-)
    Cu melodia m-ai dat gata! :-)
    Numai bine, Ileana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am gasit azi dimineata cand am fost la plimbare cu Maya . Erau rataciti pe un teren viran. Erau doar vreo trei infloriti! Cat priveste melodia!:))) E compozitie Ciprian Porumbescu deci e de actualitate!

      Ștergere
  2. I love poppies. A friend of our had a field of them each year, but so far they have not bloomed. I can’t wait. Loved you photos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wonderful poppies! You just have to love them.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pretty poppies - I planted some seeds last week, hopefully they will grow and look like these flowers! Glad to see a blogger from Romania - I have an adopted dog from Romania.

    RăspundețiȘtergere
  5. Poppies are wonderful flowers, these are lovely shots.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai is perfect for poppies. Beautiful!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)