Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

marți, 29 aprilie 2014

Conuri violet









 De cateva zile explorez imprejurimile in ideea de a ma acomoda cu locul. Nu este usor deloc atunci cand nu cunosti zona . Am gasit acest brad cu conurile violet in apropierea unei case. Am scos cam cu teama aparatul si am tras aceste fotografii. Nu stiu cum ar reactiona oamenii din zona daca m-ar vedea facand fotografii in apropierea casei lor. Era mai simplu in Targoviste. Toate cele bune!
 Linking to : Nature Notes, Our World Tuesday





8 comentarii:

  1. Dearest Ileana;
    Wow, I've never seen nor known this beautiful purple cones flower(or tree) ♡♡♡ Purple is considered a noble color; Thank you very much for sharing these pictures with us.
    I checked pc before getting ready for dinner, thank you very much for stopping by.

    Sending you Lots of Love and Hugs from Japan, xoxo Miyako*

    RăspundețiȘtergere
  2. The purple cones are pretty, new to me! Pretty scenes and images. Have a happy week!

    RăspundețiȘtergere
  3. Purple cones - very nice!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce frumoase sunt! Bradutu' ala nu mai trebuie impodobit de Craciun! :-)
    Numai bine, Ileana!

    RăspundețiȘtergere
  5. How cool! I've never seen purple pine cones!

    RăspundețiȘtergere
  6. ❤░W░O░N░D░E░R░F░U░L░❤
    ❤________________________❤
    Great coliors!
    ✿ܓ✿ ♥ ✿ܓ✿

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh i have never seen a cone in purple. The pine cones I have on my spruce trees are brown. Thank you for linking into Nature Notes.... Michelle. Oh, nu am mai văzut un con în purpuriu. Conuri de pin pe care le am pe copaci mele molid sunt de culoare maro. Vă mulțumim pentru conectarea în Nature Nota

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)