Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

luni, 3 februarie 2014

Targovistea de azi!

Frig mare catre seara . Cu chiu cu vai  si cu mult ajutor din partea jumatatii mele, am reusit s-o scot pe Maya afara . Bag seama ca a inceput sa se simta mai in siguranta cu partea masculina a familiei. :)
Cum a aratat Targovistea in dupa amiaza asta va las sa vedeti!
Turturi mari formati pe cladirea fostului Institut de proiectari, acum o cladire nefolosita.  Pacat de cladirea asta.

Zona Casei Sindicatelor cu multa zapada.
Ne-am plimbat putin prin parc , pe platoul  Prefecturii ( Fotografii de aici , alta data) si la intoarcere dupa o jumatate de ora am avut parte de un asfintit de ianuarie superb.



 Linking to: Our World Tuesday

6 comentarii:

  1. Lovely light and textures in your 'world' photos ~ thanks,
    carol,xxx
    www.acreativeharbor.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Quite a bit of snow in your city! Do you like it? Like to read your text but I don't see a translation widget... Happy week and stay warm!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase poze! Este încă frumos prin oraş, zăpada este încă albă şi frumoasă, dar dacă se încălzeşte... mi-e groază să mă gândesc ce va fi pe străzi şi pe trotuare. Zăpada nu prea a fost curăţată prin multe locuri.
    Cât despre clădirea Institutului de proiectări...am făcut acum doi ani o poză cu treptele de la intrare pline de buruieni. Este păcat că e lăsată în paragină. Ca şi multe alte locuri şi clădiri din ţara noastră...
    O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)