Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Am vrut zapada!

Acum o avem . Dupa o noapte de nins neintrerupt, Targul e sub zapada! Mi-am facut curaj si m-am dus in parc pentru cateva fotografii de iarna. Am inghetat zdravan! Ma gandesc la o cana de vin fiert.
Ce am gasit azi in parc vedeti mai jos!


 Mi-a fost greu sa fac fotografiile pentru ca nu am avut nici un mijloc de protectie a aparatului si n-am vrut sa risc mult.  Asa ca am stabilit punctul de lucru in foisorul in care, vara , canta fanfara! Dupa cum vedeti nici o urma de pasi pe aici .




Intr-un final au mai aparut doua curajoase in parc! Motiv de bucurie pentru mine 



Linking to: Scenic Weekends



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)