Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 14 decembrie 2013

La multi ani Radu Beligan!

Pe Radu Beligan il cunoaste toata lumea . Nu e nevoie sa-i prezint biografia . Ce vreau sa spun este ca acum doua veri cand ma aflam la " mosie" (" mosia " e casa parinteasca in care nu mai locuieste nimeni de cand mama a plecat intr-o lume mai buna) , am ascultat la radio ( singura mea legatura cu lumea cat am fost acolo )  un interviu in care maestrul explica secretul longevitatii sale . Esenta a fost ca "NICIODATA NU A FACUT EXCESE DE NICIUN FEL" Nu-mi amintesc ce emisiune era, dar  stiu ca era tarziu in noapte  si in linistea din jur vocea sa parea ca o voce venita de undeva de sus.
L-am vazut pe marele actor saptamana asta la Antena 1 cand a fost invitat sa decerneze un premiu unei fetite care a castigat "Next star " . Ce onoare mai mare poate sa aiba un copil! Ei bine , nu m-am abtinut sa fac o fotografie  maestrului . Va dati seama ca fotografiile nu sunt grozave dar ce mai conteaza. 
Cand as putea eu sa fac alte fotografii cu Radu Beligan . Asa ca ma multumesc cu atat!

LA MULTI ANI MAESTRE! 


2 comentarii:

  1. Fain! La Multi Ani lui Radu Beligan!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un adevarat senior al teatrului romanesc! Ii doresc sa fie sanatos si... sa treaca si de 100 de ani!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)