Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 14 decembrie 2013

La multi ani Radu Beligan!

Pe Radu Beligan il cunoaste toata lumea . Nu e nevoie sa-i prezint biografia . Ce vreau sa spun este ca acum doua veri cand ma aflam la " mosie" (" mosia " e casa parinteasca in care nu mai locuieste nimeni de cand mama a plecat intr-o lume mai buna) , am ascultat la radio ( singura mea legatura cu lumea cat am fost acolo )  un interviu in care maestrul explica secretul longevitatii sale . Esenta a fost ca "NICIODATA NU A FACUT EXCESE DE NICIUN FEL" Nu-mi amintesc ce emisiune era, dar  stiu ca era tarziu in noapte  si in linistea din jur vocea sa parea ca o voce venita de undeva de sus.
L-am vazut pe marele actor saptamana asta la Antena 1 cand a fost invitat sa decerneze un premiu unei fetite care a castigat "Next star " . Ce onoare mai mare poate sa aiba un copil! Ei bine , nu m-am abtinut sa fac o fotografie  maestrului . Va dati seama ca fotografiile nu sunt grozave dar ce mai conteaza. 
Cand as putea eu sa fac alte fotografii cu Radu Beligan . Asa ca ma multumesc cu atat!

LA MULTI ANI MAESTRE! 


2 comentarii:

  1. Un adevarat senior al teatrului romanesc! Ii doresc sa fie sanatos si... sa treaca si de 100 de ani!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)