Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

marți, 31 decembrie 2013

Bilant

Este sfarsit de an! E vremea bilantului. Nu am prea multe de spus . Sunt inca prea mica . 4 luni si 14 zile . Vreau sa-mi reamintesc cum am inceput .
August 17
Am hotarat sa fac acest blog cand am primit in dar primul aparat foto Samsung ST500. Eram la Herculane cu Ile si mai jos e una din  printre primele mele fotografii
 Septembrie
Mi-a fost greu sa ma hotarasc ce sa aleg. Pana la urma m-am decis la  doua din fotografiile macro , sau mai bine zis "close up"


 Octombrie 
Luna in care am descoperit Reflexiile lui SoriN, Miercurea fara cuvinte a lui Carmen,  Buna dimineata soare a Iulisei. Va multumesc tuturor ca m-ati gazduit in aceste luni .


Noiembrie,
Am descoperit alte rubrici  interesante la care am inceput sa particip cu multa placere atunci cand a fost posibil .Blue Monday, InSPIREd Sunday, Our World Tuesday, Skywatch Friday, The Weekend in Black and White, Outdoor Wednesday, Orange You Glad It's Friday, Monday Mellow Yellow,  My sky,  Shadow Shot Sunday, Scenic Weekends, Sunday Bridges, Water World Wednesday, Today Flowers. Multumesc tuturor pentru gazduire .
Am fost bucuroasa sa aflu ca doua din fotografiile mele au fost alese printre favorite .
 Decembrie
De departe cea mai grozava luna ! Am mai crescut cu un an , prilej cu care sotul mi-a facut o imensa bucurie , daruindu-mi un aparat de fotografiat performant , dotat cu doua obiective . Am reusit sa fotografiez aceste vrabiute de la distanta destul de mare si sunt multumita de cum au iesit.


     Multumesc dragule, pentru bucuria facuta .  
Cam asta ar fi bilantul celor 4 luni si 14 zile din viata acestui blog  
La multi ani si multe bucurii va urez tuturor celor care ma vizitati!                                                                       Linking to    Water World Wednesday     

3 comentarii:

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)