Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

vineri, 8 noiembrie 2013

Reflexii in oglinda- Reflexii in laguna albastra,

Acum cateva zile am descoperit o mica " laguna albastra"  pe raul  Ialomita. Prilej pentru cateva fotografii . Deci astazi va prezint....Reflexii in laguna albastra




















si ca bonus ...o reflexie de toamna in baltoaca de la intrarea in parc, refacuta dupa ploaia de ieri!

           
                                                                                                                                               
Pentru Reflexii in oglinda gazduita de SoriN
          Weekend Reflections

9 comentarii:

  1. Mi-a placut Laguna Albastra de pe Ialomita :-)
    Pozele sunt foarte frumoase iar ultima imi place cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imaginile, alease, sunt atat de deosebite!
    Reflexii remarcabile!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Expresive reflexii,pur si simplu te cuceresc!
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. What a nice river... And the shape of this rock is so intriguing... Well done !

    RăspundețiȘtergere
  5. What a beautiful view .. and lovely reflections !
    Greetings from Finland

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase locuri, bine alese, de pe meleagurile noastre dragi. Pa malul Ialomitei n-am mai fost cam de mult timp, dar sper sa ajung.
    Weekend frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Observ ca si draga de Maya s-a bucurat de aceasta frumoasa descoperire :)
    Imaginile sunt deosebit de frumoase, contribuie si acele pietre uriase la asta.
    Noapte buna, Ileana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maya se bucura intotdeauna . De fapt as putea spune ca eu m-am bucurat de descoperirea Mayei pentru ca ea a gasit aceasta zona. Eu nu am facut decat sa ma tin dupa ea!:)
      O zi buna draga Elly!

      Ștergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)