Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

vineri, 11 octombrie 2013

Reflexii in ...oglinzi naturale!


...cum sa transform uratul in minunat!
Iubesc fotografiile facute cu obiecte reflectate in apa stransa dupa ploaie . Ma fascineaza sa vad lucruri minunate intr-un loc urat  ( fotografiile de azi sunt realizate in cele mai namoloase si murdare  baltoace pe care le-am vazut vreodata) . Prima baltoaca se afla la intrare in Parcul Chindiei , cealalta pe valea Ialomitei. Mie imi plac aceste fotografii. Voi ce ziceti?




















































Pentru rubrica Reflexii in oglinda initiata de Sorin



18 comentarii:

  1. Locuri urate?! :) De n-ai fi scris aceasta mi-as fi imaginat ca locurile unde ai fotografiat sunt frumoase! Si mie imi plac fotografiile! Ai gasit frumosul unde altii vad doar balta! :) Altfel spus: "frumusetea e in ochii privitorului". :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai asta a fost provocarea Diana! Sa transform uratul in frumos. :) Mesajul pe care vreau sa-l transmit este ca atunci cand dorim putem transforma tot ce e urat in viata noastra in lucruri minunate.

      Ștergere
  2. Baltoace, nebaltoace, ai reusit sa surprinzi exact ce era frumos acolo, a isit ceva grozav!
    Lumina soarelui, frunzele pomilor in culori de toamna si luciul apei te-au ajutat sa obtii niste imagini superbe, felicitari!.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. " Din bube , mucegaiuri si noroi
      Iscat-am frumuseti si preturi noi" ( Arghezi) . :) Multumesc pentru aprecieri Vulpita!

      Ștergere
  3. Imi place albastrul reflectat in apa.Cu verdele din decor,da o imagine superba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place albastru. E o culoare care mie imi da o nespusa liniste!
      O seara buna !

      Ștergere
  4. "cele mai namoloase si murdare baltoace pe care le-am vazut vreodata" ... Ai exagerat, clar nu-s namoloase, nici atat de murdare fiindca altfel nu se reflectau cele din jur atat de frumos. Sunt foarte frumoase toate reflexiile.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te invit sa le vezi in Targoviste si poate atunci imi dai dreptate . Dar grabeste-te pana nu dispar . :) Nu am exagerat cu nimic . Si nici nu incerc sa conving pe nimeni . Am spus ceea ce am vazut si simtit . Namol mirositor si un mic strat de apa deasupra . Multumesc pentru comentariu . Noapte buna !

      Ștergere
  5. Foarte frumoase reflexii! Chiar şi în băltoace se pot oglindi frumseţile din jur!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Alex. Natura ne ofera destule oportunitati. Noi profitam de ele. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Ileana!
    Pozele sunt superbe,mie îmi plac foarte mult!
    Un weekend cât mai frumos îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elena. Intentia mea e sa realizez fotografii care sa placa .. ochiului . Surprind imagini care plac ochiului meu si daca se intampla sa fie si altii care se bucura de ceea ce vad in fotografiile mele sunt fericita!
      O weekend minunat si tie !

      Ștergere
  8. Eheee... observ că ai reuşit să fotografiezi "înaltul"... de la nivelul aparent al urătelor, "nămoloaselor şi murdarelor băltoace"!! o compoziţie autumnală pe o temă dată!... Superb şi bine subliniat mai sus: .. "frumuseţea e întotdeauna în ochii privitorului". Un week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai dreptate Alexa! E placut sa privesti "inaltul" cu ochii indreptati spre pamant!. Albastrul lui si culorile toamnei mi-au oferit o imagine minunata in acele ochiuri de apa cenusii .
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pur si simplu, in fata acestor frumuseti naturale, am ramas fara cuvinte.
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Comentariul tau imi produce o mare bucurie. Astfel de comentarii imi dau curajul sa continui cu aceasta activitate. Multumesc !
      O zi buna!

      Ștergere
  11. Fotografiile sunt intr-adevar foarte reusite.
    Felicitari!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)