Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

marți, 29 octombrie 2013

Meloman pentru o zi

Am mai scris aici ca sunt fericita posesoare a unui apartament situat la etajul 7 intr-un bloc din Targoviste, cu vedere atat spre rasarit cat si spre apus . Asta imi da posibilitatea sa ma bucur zilnic si de privelistea rasaritului si de cea a apusului. Filmuletul de mai jos l-am intregistrat acum vreo doua luni. In cautarea unei melodii care sa insoteasca acest asfintit superb am descoperit aceasata harpista americana Anna Maria Mendieta despre care nu stiam nimic.Am aflat de pe pagina ei oficiala ca este profesoara si totodata solista  la harpa. Pentru mai multe informatii accesati:



Sunset Blvd-With One Look



Pentru mai multa muzica mergeti la SoriN

10 comentarii:

  1. Da, toata lumea astazi este ..... in the mood! :)))
    Chiar ca este deosebita melodia si mai ales....sunset-ul in Targoviste! :))
    Numai zile cu soare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa prezentarea ta !
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru încântarea sufletului!
    O zi frumoasã!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere draga mea! Sper sa-ti incant sufletul si alta data !
      Noapte buna!

      Ștergere
  4. Ce mi-a placut cum treceau pasarile prin cadru! Foarte frumos apusul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fiecare seara trec in stoluri ! Eu am inceput filmarea dupa ce deja majoritatea trecusera . E o incantare sa le vezi cum trec , desi uneori sunt foarte zgomotoase!
      o seara frumoasa

      Ștergere
  5. hmm... am studiat filmulețul de cred că nici nu am auzit muzica... deși așa ceva nu se poate, muzica parcă se reflectă pe boltă, clară, dominantă...
    dar revin la film: aparatul e pe trepied?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu am trepied. Am asezat aparatul pe pervazul ferestrei pe niste carti! Tehnica moderna ! :) Am vazut filmuletele tale, si imi plac tare mult . Eu nu stiu cum sa le editez dar ...voi invata!
      Noapte buna!

      Ștergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)