Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

duminică, 8 septembrie 2013

ZILELE CETATII -CONTINUARE

Asa cum spuneam ieri , am plecat din Chindia spre Parcul Mitropoliei .  Am trecut prin centru vechi unde am facut cateva poze

















In parcul Mitropoliei , pe aleea centrala sunt multe standuri care ofera spre vanzare maruntisuri .
















Va ofer spre delectare cateva fotografii cu standurile care mi-au placut mie





















Pozele sunt facute de dimineata , Dupa amiaza e agitatie mare . Printre multimea care hoinarea pe la standuri am intalnit o domnisoara clown foarte draguta si zambitoare
















Langa ruine  tanara printesa si strajerul asteapta probabil sa fie descoperiti :)
















iar la intrare , langa clopotnita .....
















...am aflat pentru prima data despre "arta inuita"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)