Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

miercuri, 25 septembrie 2013

VINE TOAMNA!

Ne apropiem de finalul lunii septembrie . Profit cat se poate de soarele care inca ne rasfata zilele astea  .Natura insa ne anunta ca toamna este aproape la jumatate. Culoarea verde incepe sa se schimbe in galben si aramiu . M-am bucurat sa fac cateva poze cu copaci azi . Mie imi place cum au iesit . Si prietenii mei din G+ au apreciat aceste poze . De aceea am hotarat sa fac o postare dedicata copacilor .


Frunzele au inceput sa teasa covorul de toamna! 


Copaci cu iedera. Stiati ca iedera e buna pentru combaterea celulitei!? . :) 




 ciupercute care si-au gasit locul in crapaturile din trunchiul acestui copac 


o bucatica din scoarta unui copac

  



La baza unui copac am gasit ...... rasina sau ...clei cum ii ziceam cand eram copil . Cand am mai invatat cate ceva  am aflat ca este rasina si din asta se poate obtine colofoniu! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)