Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 14 septembrie 2013

CU CAMERA PE STRADA!

Margem zilnic pe starada si intalnim fel de fel de oameni . Unii mai grabiti , altii plimbandu-se agale asteptand sa treaca timpul . Unii fericiti altii tristi. M-am gandit ca ar fi interesant sa fac cateva fotografii pe strada . Este destul de complicat pentru mine sa fac acest lucru pentru ca nu sunt foarte curajoasa . Ma gandsc ce vor zice oamenii care ma surprind ca-i fotografiez . Sa faci fotografii de strada inseamna sa renunti la frica de oameni si sa incerci sa surprinzi viata asa cum e reflectata de strada. Iata cateva incercari .


 Aceasta cladire pare asezata in mijlocul strazii!















Cu acesti batrani ma intalnesc zilnic cand ma intorc din Chindia . Se opresc zilnic in fata bisericii si se roaga probabil pentru sanatate si viata lunga













 Elena , care m-a ajutat sa fac aceasta poza fara sa observe cei doi .















 In poza de mai jos ...la sfada cu Maya care uneori e nervoasa ca ii pun lesa


 La slujba de ziua Sf .Nifon



Una din primele fotografii cu oameni necunoscuti de pe strada ! Imaginea lor mi-a amintit de versurile lui  Ion Minulescu:
În oraşu-n care plouă de trei ori pe săptămână
Un bătrân şi o bătrână -
Două jucării stricate -
Merg ţïnându-se de mână...







Elena , incercand sa se incarce cu energie de la stejarul de langa Mitropolie. 

















 Aceasta femeie a incercat sa-mi ofere cateva caserole cu catina . Nu am avut fonduri disponibile la momentul respectiv pentru ca mergeam cu Maya in parc si ... asta a fost . I-am facut o fotografie si a fost incantata! :) 










Cine sa fie ? 















"Little girl"  vorbind cu Maya















Si in sfarsit o ultima poza pe care am intitulat-o " Municipal security" . Ii invidiez pe acesti tineri pentru serviciul pe care il au! Zilnic se plimba prin parc . Nu de placere ci pentru ca asta le e slujba. Ma intreb totusi daca au observat vreodata pe cei care aduna nuci din parc si care lasa in urmna lor numai crengi rupte!
















Sper sa va placa. Am ales sa le fac alb -negru  pe unele din ele  pentru ca mi se par mai sugestive .

2 comentarii:

  1. Bine te-am gasit!Si eu mi-am descoperit la batranete pasiunea pentru fotografie.Stiu cand vrei sa pozezi ceva,dar nu indraznesc sa scot aparatul din geanta.Imaginile sunt destulde sugestive,indiferent de cuoare.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! Pasiunea mea pentru fotografie dateaza de pe vremea cand lucram numai fotografii alb negru facute pe hartie , folosind revelator, fixator si camera obscura. In studentie, am facut cu sotul meu , sute de poze baitului nostru. Am intrerupt insa " activitatea " din nu stiu ce motive. Poate lipsa timpului....poate din lipsa fondurilor ( erau destul de scumpe materialele) nu stiu ! Acum , e mult mai simplu . Timp berechet, camera digitala :) calculator. .Ma bucur daca-ti plac pozele. Deocamdata incerc toate tipurile , de la peisaj la fotografii macro pana ma hotarasc la ce gen ma opresc! Noapte buna!

      Ștergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)