Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

duminică, 22 septembrie 2013

INDRAGOSTITII DIN PARC


 Acum doua zile eram in parc cu Maya si cu Elena si ne plimbam ca de obicei in jurul lacului . La un moment dat am auzit  pe cineva recitand versuri din Eminescu , mai exact " Calin file de poveste " . Daca nu vi le amintiti ...iata-le
"De treci codri de aramã, de departe vezi albind
S-auzi mândra glãsuite a pãdurii de argint.
Acolo, lângã isvoarã, iarba pare de omãt,
Flori albastre tremur ude în vãzduhul tãmâiet ;
Pare-cã si trunchii vecinici poartã suflete sub coajã,
Ce suspinã printre ramuri cu a glasului lor vrajã.
Iar prin mândrul întuneric al pãdurii de argint
Vezi isvoare zdrumicate peste pietre licurind ;
Ele trec cu harnici unde şi suspinã-n flori molatic,
Când coboarã-n ropot dulce din tãpsanul prãvãlatic,
Ele sar în bulgãri fluizi peste prundul din rãstoace,
În cuibar rotind de ape, peste care luna zace.
Mii de fluturi mici albaştri, mii de roiuri de albine
Curg în râuri sclipitoare peste flori de miere pline,
Împlu aerul vãratic de mireasmã şi rãcoare
A popoarelor de muşte sãrbãtori murmuitoare. .."
 Era o voce de barbat iar din cand in cand era sustinut de o voce de femeie . Era foarte frumos sa auzi ....intr-o lume in care auzi mai mult injuraturi si vorbe  deochete, versurile minunate ale lui Eminescu .  Am incetinit mersul si am facut cateva poze protagonistilor ,















 apoi ne-am continuat mersul . Cand i-am ajuns din urma si i-am depasit s-au oprit din recitat. Au reluat dupa ce noi ne-am indepartat . Si eu si Elena am fost impresionate de cei doi . Ne-am oprit pe partea cealalta a lacului si am mai facut cateva fotografii. Protagonistii mei s-au oprit pentru cateva momente si au privit cum curge apa !






























Am un filmulet facut mai demult cu  locul unde au poposit cateva clipe ca intr-un ritual

Am asteptat pe banca pana au ajuns si ei.  Am mai facut cateva poze folosind strategia pusa la cale cu Elena :),  astfel incat sa-i vad din fata!  .
















Intr-un final le-am cerut voie sa le fac o fotografie " serioasa" si spre surprinderea mea au fost chiar incantati!  Mi-au spus ca pot sa le fac chiar doua! . Cand le-am spus ca mi-a placut cum recitau  mi-au marturisit ca mereu spun poezii .Cred ca este o metoda foarte buna ca sa-ti mentii creierul activ!































Noi ne-am continuat plimbarea ...ei si-au continuat plimbarea ! Impresia a fost una profunda ... Au transmis iubirea pe care o au unul fata de celalalt . Eu i-am numit " Indragostitii din parc "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)