Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

vineri, 27 septembrie 2013

ASFINTIT IN CHINDIA!

Azi a fost o zi  inorata in majoritatea timpului si destul de friguroasa. Catre seara insa natura mi-a facut un cadou frumos . Vreti sa-l vedeti? Eram in parc cu Maya , mai tarziu decat de obicei . Norocul meu. Am avut ocazia sa vad un asfintit nu spectaculos dar cel putin interesant . In prima faza nu se vedea decat reflectat  in apele lacului
































Apoi , am zarit soarele printre copaci , cam timid ce-i drept

















































Surpriza a venit insa in drum spre casa  . Eram in apropiere de Posta veche si nu stiu din ce motiv am intors privirea catre cladire . Nu pot sa descriu in cuvinte imaginea pe care am vazut-o . Superba pur si simplu. Ciorile se odihneau pe acoperisul cladirii si in copacul din apropiere. Nu va plac ciorile poate . Mie imi plac ochii lor albastri. Dar cateodata , mai ales dimineata , fac cam mult zgomot! De obicei vad asfintitul in culorile galben si portocaliu . Astazi am vazut asfintitul colorat in portocoliu si roz.
















mie mi s-a parut superb. Voua cum vi se pare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)