Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

sâmbătă, 17 august 2013

INTRODUCERE

Bun gasit! Am simtit nevoia sa fac acest blog nou deoarece SIMFONIA FLORILOR vreau sa ramana cu specificul de handmade. In ultima vreme am cam schimbat profilul prin postarile pe care le-am facut din dorinta de a va arata noua mea pasiune . Acum am acest loc unde sa ma desfasor . Am primit un aparat de fotografiat de la Ile si de la prietenul ei deci era cazul sa-l pun la treaba! Primele fotografii le-am facut , nu in Targoviste , asa cum poate credeti , ci in Bucuresti,  cand eram in drum spre Baile Herculane! Deci o sa va arat azi cateva din ele!. Apoi zilele urmatoare voi incepe sa va prezint Targovistea asa cum o vad eu . Veti vedea mai multe fotografii si veti citi mai putine cuvinte pentru ca nu am talent la scris dar vrau sa cred ca pot face poze dragute.
In Gara de nord trenul care ne-a dus la Herculane



















Am vazut Dunarea de la fereastra vagonului !






















Am ajuns la Herculane


















Ne-am cazat


















Ne-am balacit in Cerna!



















Ne-am intors cu masina !

















Si am ajuns in Targoviste ,  personajul principal al acestui blog!  :)























Asta este pentru azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)