Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

vineri, 20 septembrie 2013

FLORI PENTRU UN INGER

20 septembrie 1978 zi de neuitat pentru mine. Incepusem de 5 zile cursurile la facultate . Eram in timpul orei de laborator de chimie anorganica . Cred ca era ora 10 dimineata . Am mers la profesoara de curs si i-am zis... trebuie sa merg sa nasc! Bineinteles ca am primit acceptul sa plec . M-am plimbat pe la mai multe maternitati din Bucuresti dar nu m-au primit pentru ca nu aveam domiciliu stabil in Bucuresti . Eram din judetul Arges. Pana la urma am ajuns la Spitalul Brancovenesc. Nu mai este acum . L-au daramat cand au construit Casa Poporului . Am nascut o fetita superba ........
Nu a fost sa fie . M-a parasit , fara voia ei , dupa un an si jumatate . Au ramas amintirile si durerea care nu trece niciodata . A ramas doar un boboc care nu a apucat sa infloreasca .  A ramas doar o fotografie .  Restul le-am distrus. Credeam ca asa uitarea v-a veni mai repede. N-a venit.

























Astazi flori pentru ingerul meu!







































Un comentariu:

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)